ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Εάν για οποιονδήποτε λόγο έχετε αλλάξει γνώμη σχετικά με την αγορά σας ή εάν το αντικείμενο που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, κατεστραμμένο ή διαφέρει από την περιγραφή του στον ιστότοπό μας, προσφέρουμε πλήρη αντικατάσταση για έως 3 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Για να ζητήσετε αντικατάσταση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας παρέχοντάς τον αριθμό της παραγγελίας σας, τον λόγο για την επιστροφή σας και (αν υπάρχει) αποδεικτικά στοιχεία / φωτογραφίες τυχόν ελαττωμάτων του προϊόντος. Θα χαρούμε να σας αποστείλουμε ένα νέο ή να σας αποζημιώσουμε (εξαιρουμένων των εξόδων αποστολής).
Για το δικαίωμα της επιστροφής, το αντικείμενο θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία (σε κατάσταση πώλησης εκ νέου) . Θα εξετάσουμε το μήνυμά ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα μας αποστείλετε και θα σας παράσχουμε μια εξουσιοδότηση επιστροφής εμπορευμάτων (RMA) πριν από την αποστολή του προϊόντος σας πίσω σε εμάς. Βεβαιωθείτε ότι το επιστρεφόμενο προϊόν είναι προσεκτικά περιτυλιγμένο και ότι παρέχετε έναν αριθμό παρακολούθησης (αν είναι δυνατόν) για όλα τα αντικείμενα επιστροφής, καθώς δεν μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα στοιχεία που έχουν υποστεί ζημιά λόγω ακατάλληλης συσκευασίας και δεν είμαστε υπεύθυνοι για την επιστροφή των χαμένων ή κατεστραμμένων προϊόντων μας.
Μεταφορικά
Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του στοιχείου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων. Οποιοσδήποτε τελωνειακός δασμός πληρώνεται από τον εισαγωγέα.
Ανάλογα με τον τόπο κατοικίας σας, μπορεί να διαφέρει ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει σε εσάς.
Επιστροφή χρημάτων
Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας και επιθεωρηθεί, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο αντικείμενο. Επίσης, θα σας ειδοποιήσουμε για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων. Παρακαλούμε να μας επιτρέψετε έως και 5 εργάσιμες ημέρες για να επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων αφού λάβουμε το επιστραφέν αντικείμενο. Αφού το ελέγξουμε και εκτιμήσουμε ότι είναι σε αποδεκτή κατάσταση, θα πιστώσουμε το ποσό στην αρχική μέθοδο πληρωμής.
Καθυστερημένες επιστροφές
Εάν δεν έχετε λάβει επιστροφή χρημάτων μέσα σε λίγες εργάσιμες ημέρες, πρώτα ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία πιστωτικών καρτών, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος πριν από την επίσημη επιστροφή χρημάτων. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την αποστολή επιστροφής χρημάτων. Αν έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε ακόμη λάβει την επιστροφή σας, επικοινωνήστε μαζί μας.
Ανταλλαγή (εάν είναι εφικτή)
Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο αν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν θέλετε να το ανταλλάξετε για το ίδιο αντικείμενο, επικοινωνήστε μαζί μας.